Thursday, December 24, 2009

Extremen & Extrewoman

Produk yang dapat membantu memulihkan pelbagai penyakit kronik yang melanda manusia seperti Kencing manis, Gout, Darah Tinggi, Lemah Jantung, Mati Pucuk, Tiada Zuriat, Lemah Tenaga Batin, Kurang Nafsu, Lemah Badan, Kemurungan, Sakit Saraf, Parkinson dan lain-lain
Kelebihan-kelebihan Extremen & Extrewomen

1) Meningkatkan tenaga, daya ketahanan serta stamina

2) Memperbaiki sistem peredaran darah

3) Meningkatkan fungsi seksual pada kaum lelaki dan wanita

4) Meningkatkan kesuburan manusia.

5) Memperbaiki sistem imunisasi .

6) Mengawal perubahan hormon yang kurang sekata.

7) Bermanfaat ke atas system pengedaran, meningkatkan masa sembuhan luka, menyerikan rupa seseorang

8) Menguatkan fungsi jantung

9) Meningkatkan daya ingatan, kebolehan belajar serta keupayaan mental

10) Membantu mengurangkan kesakitan sendi serta otot.

11) Memperlahankan sindrom kelesuan kronic (kepenatan).

12) Satu lagi pilihan selain daripada ubat anabolic steroid, membantu pembentukan otot.

Cara penggunaan:
*Tuangkan satu paket Extremen ke dalam cawan. Tambahkan 150ML air suam panas dan kacau dengan sempurna

Ingredients

*Ginseng extract, Maca extract, Instant coffee powder, Non-dairy creamer, Fructose,Ekstrak Ginseng Ekstrak Maca, Serbuk kopi segera, Krimer bukan tenusu, Frutose

Cadangan Jumlah Diminum

* Satu paket setiap 2-3 hari

Product Introduction ( e )

Effects of Extremen Premium Beverage

10-20 days: Restore energy, improve blood circulation, improve immune system and energetic. 10-20 days: Restore energy, improve blood circulation, improve immune system and energe

10-20 hari: Mengembalikan tenaga,meningkatkan peredaran darah serta menguatkan sistem badan kita supaya merasa lebih cergas/bertenaga



30-40 days: Improve skin color and texture. memory ability, alertness, focus, relief back and shoulder sore or tiredness, increase sexual performance and fast recovery after ejaculation.



30-40 hari: Menceriakan warna kulit, lebih menumpukan perhatian dan meningkatkan daya ingatan.Mengurangkan kesakitan bahu dan keletihan,meningkatkan stamina dan daya seksual serta mengembalikan selepas bersama/bercinta


40-60 days: Skin texture becoming more radiant, mosturized, elasticity & healthy appearance. Boost up energy level to handle daily life challenges, overcome insomnia, improve immune system from infection, cold, flu & cough. Enjoy quality sexual activities and fast recovery of tireness.



40-60 hari : Kulit menjadi lebih sihat dan berseri.sentiasa merasa cergas dan bertenaga.Meningkatkan daya ingatan dan mental untuk segala menangani masalah/cabaran.Menyembuhkan masalah kesukaran tidur dan boleh menyebabkan daya ketahanan badan yang kuat untuk mengelakkan kesakitan selsema dan batuk.Dapat memberi kehidupan seksual yang berkualiti dan mengembalikan tenaga dalam masa yang singkat selepas bersama/bercinta.


60-120 days: Strengthen emotionally and physically, balancing body, mind and soul. Effective for preventing aging & wrinkles, improve muscle toning, sexual activities, prevent chronic diseases and live like as healthy as age 25 years old.



60-120 hari: Mengimbangkan dan menguatkan seluruh badan dari segi fizikal dan psikologi.Melambatkan proses penuaan,menguatkan otot-otot badan,menstabilkan emosi dan mengembalikan kegiatan seks yang lebih aktif.Badan menjadi lebih sihat seperti berumur 25 tahun


Harga: RM280 SM/ RM300 SS

0

Wanita Malaysia Tak Puas Seks!!!

Ramai di antara rakyat Malaysia tidak mengetahui bagaimana untuk memuaskan pasangan mereka. Statistik menyatakan bahawa lebih daripada 70% wanita tidak puas melakukan hubungan seks dengan pasangan mereka.


Jangan jadi lelaki yang tewas begitu mudah dan akhirnya menyebabkan
pasangan anda tidak puas...

Statistik lain pula menyatakan bahawa hanya 15% wanita sahaja mendapat orgasme (puas) dalam melakukan hubungan seks. Memalukan lelaki apabila saya membaca statistik tersebut.

Jangan biarkan perkara ini berlaku kepada anda . Pelajari teknik-teknik dan posisi-posisi yang mampu membantu anda memenangi pertarungan atas katil bersama isteri anda. Tiada lagi alasan untuk isteri anda bermain dengan jarinya lagi.


PRODUK KURUS HPA (SET PELANGSINGAN BADAN)

1) STOMA K

2) SPIRULINA

3) KOPI RADIX

4) THE ASIATICA PLUS

5) VCO SOFTGEL

6) BARUT HERBA

Panduan/tips/petua utk kurus/langsing dgn cara perubatan HPA.

Stoma K adalah salah satu drpdnya. Stoma K amat baik diambil bersama Teh Asiatica Plus. Ada yang berjaya mengurangkan berat badannya dalam masa 2 minggu dgn mengamalkan 2 produk ini. Petua yang perlu diamalkan:

1. Makan malam (makan berat seperti nasi) sebelum jam 8pm (antara 6-8pm)
2. Makan buah-buahan sahaja pada sebelah malam (nasi makan tengahari saja)
3. Elakkan makan berat selepas jam 8pm.

Pengambilan Stoma K haruslah secara berterusan sehinggalah kesannya mulai menampakkan hasilnya pada tubuh anda. Kopi Radix juga baik diamalkan kerana ia turut mampu memberi kesan langsing utk jangka masa panjang.

Sebelum itu, jika anda ada sembelit or susah buang air besar, ambil Pelawas bersama. Pelawas dapat menyerap kadar air yang tinggi dan ini akan memudahkan proses pembuangan air besar. Pelawas dapat mengubati permasalahan dalam usus besar seperti divertikulitis dan irritable bowel syndrome (najis tersumbat dan terlekat pada dinding usus besar).

Pelawas amat baik untuk mereka yang ingin mengawal kadar berat badan yang berlebihan. Hanya ibu hamil tidak digalakkan ambil Pelawas.

Selain itu, produk baru, VCO softgel juga dpt membantu dlm usaha tuan/puan menguruskan badan.

No comments:

Post a Comment

Jana Pendapatan Sekarang!

Email to Master Agent (KL)